نمایش نتایج جستجو برای
عنوان: ارتباط با مشتری
موارد یافت شده: 6
1 - عوامل مؤثر بر پذیرش استراتژی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان های شهر مشهد (چکیده)2 - بررسی تاثیرمدیریت ارتباط با مشتری بر رضایتمندی از طریق نقش واسط نوآوری (مورد مطالعه: مناطق شهرداری مشهد) (چکیده)
3 - به کارگیری بهینه سازی استوار برای تخصیص بودجه های ارتباط با مشتریان (چکیده)
4 - کاربرد ریاضیات تصمیم گیری در مدیریت ارتباط با مشتری (چکیده)
5 - رویکردی پویا برای تخصیص بودجههای ارتباط با مشتریان (چکیده)
6 - بررسی تأثیر ویژگی های سازمانی بر فرایند پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری(مورد مطالعه : خودروهای وارداتی شهر مشهد) (چکیده)